24 Temmuz 2015 Cuma

NİYETSİZCE AĞLADIĞINDA





İçimde devrilecek, devredilebilecek bir heykel
Bu devrimler Tarık Ali’yi haklı çıkarıyorsa eğer
Nietzsche ağladığında da senin yanında olmalıydım
Bunlar ki ağır saatler fiziksel devinimler
Babam ağladığımı görmesin diyeymiş perdeler
Sigaradan sararması beni ele verir mi dersin?

Kollarım kan revan, kollarım ben seni beklerken
Ne geceye uymak ayıp ne de sana bakmak gelirken
İçimdeki kanı ve her anı kuşkusuz kaybediyorum
Üstelik ben kimyasal olarak sena da kalbediyorum
Anlamıyorsun, gidiyorsun madem kollarım diyorum
Kollarım seni hiç affetmeyecekler!

Muhalifler artık bekleyemezmiş Seattle’da sönen meşaleyi
Bunlar, beni üzen her şey gibi senin uykunu getiriyor
Beni sana getirmeyen bir otobüsün tekerine işiyorum
Büyük bir meleğin kanadına ilişip oraya senin adını işliyorum
Orospu bir acının ortasında sana yazılan bir kitabı dişliyorum
Evet, geciktin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder